Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
MAN 2025

Obowiązki serwisów w świetle nowej ustawy o prawach konsumenta. Czy czeka nas Armagedon serwisowy?

logo forum 2014 RGBW świetle nowej Ustawy konsumenckiej (która wchodzi w życie już 25-go grudnia br.) nastąpiły znaczące zmiany w odpowiedzialności serwisu naprawczego tytułem wykonania usługi. Ustawa chroni w sposób szczególny klienta a na serwisy kładzie większy niż dotychczas ciężar odpowiedzialności za świadczone usługi i dobór części. Niewiedza i wynikające z niej błędy w obsłudze klienta stawiają serwis na straconej pozycji w sytuacji spornej, a jak wiadomo takich nie brakuje.Nowe przepisy można podsumować: „Gdyby dziś przyszedł do ciebie klient i kazał zwrócić sobie 5 tysięcy zł, które zapłacił Tobie za naprawę to pewnie roześmiałbyś się mu w twarz? Po 25 grudnia br. nie będzie Ci już do śmiechu." O tym co się właściwie zmieniło i jakie konsekwencje dla serwisów z tego wynikają powie podczas IX Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych niekwestionowany ekspert, który opiniował zapisy nowej ustawy o prawach konsumenta- Mec. Olgierd Porębski. IX Dyskusyjne Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych3 grudnia 2014 r.Warszawa, Hotel Sofitel Warsaw VictoriaSzczegółowe informacje i zgłoszenia na www.forumubezpieczen.com

Przeczytaj również
Popularne