Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Trends

Inwestycja w wiedzę drogą do sukcesu

Jeszcze kilka lat temu wystarczyło proponować najlepsze usługi, ale dziś oprócz tego równie cenne jest dostarczanie wartościowej wiedzy i wsparcia technicznego. Szkolenia dla klientów stanowią niezwykle ważny element, bo pozwalają dosłownie dotknąć poszczególnych procesów co przekłada się na coraz większe zaufanie.

Bezpieczeństwo na drodze to bardzo obszerne określenie. Choć częściej używa się go w kontekście prędkości, odpowiednich opon i sprawnych hamulców co słuszne, coraz częściej pojawia się ono również w przypadku szyb samochodowych. Użytkownicy często nie zdają sobie sprawy, że szyba czołowa samochodu pełni kilka kluczowych funkcji. Po pierwsze, jest to ważny element konstrukcyjny samochodu, który wspiera integralność struktury pojazdu, a w razie wypadku może zapobiec deformacji nadwozia i zwiększyć jego stabilność. Szyba czołowa jest również integralną częścią wielu zaawansowanych systemów bezpieczeństwa, takich jak systemy ostrzegania o kolizji, kamer systemu wspomagania kierowcy (czytanie informacji drogowych, utrzymanie w pasie ruchu, czasami wykrywania przeszkód) czy czujniki deszczu. Dla bezpieczeństwa pasażerów ważne jest również to, że wspomaga ona działanie poduszek powietrznych, które w razie wypadku ratują życie. To właśnie od tych informacji zaczynają się najczęściej szkolenia Autoglass.

Zarówno naprawa, jak i wymiana szyb samochodowych są częstym elementem procesu ubezpieczeniowego, który wymaga zarówno precyzji technicznej, jak i skutecznego zarządzania komunikacją z klientami.


Dlatego szkolenia dla ubezpieczycieli i brokerów z zakresu wymiany szyb, kalibracji systemów ADAS (zespół systemów poprawy bezpieczeństwa w pojazdach oparty na radarach i kamerach) oraz naprawy, stanowią ważny i stały element w zapewnieniu wysokiej jakości obsługi i efektywnego zarządzania szkodami. To właśnie odpowiednie przygotowanie pracowników do obsługi tego procesu pozwala zwiększyć satysfakcję klienta, jego zaufanie do wykonywanych napraw oraz, co ważne, ograniczyć koszty z tym związane.
Szkolenia pozwalają pracownikom ubezpieczycieli i brokerów lepiej zrozumieć proces wymiany szyb samochodowych, włącznie z różnymi rodzajami uszkodzeń, tj. uszkodzenia powierzchowne, ubytki szkła, pęknięcia. Dzięki takiej wiedzy pracownicy towarzystw ubezpieczeniowych mogą wytłumaczyć klientowi czego może się spodziewać podczas procesu likwidacji.

Pokaz naprawy szyby zawsze wzbudza duże zainteresowanie i skłania do zadawania pytań o czas, efekt, trwałość i gwarancję. Naprawa szyby trwa zaledwie 30 min, a po jej zakończeniu samochód może być od razu użytkowany. Jest to niewątpliwie jej duży atut, ponieważ klienci mogą szybko wrócić do swoich codziennych obowiązków. Autoglass działa na terenie całego kraju i posiada aż 35 własnych serwisów i ponad 100 punktów partnerskich, tak gęsta sieć warsztatowa pozwala nie tylko na szybkie wykonanie usługi, ale także umożliwia wykonanie naprawy podczas wyjazdów rekreacyjnych i służbowych.

Poza aspektami technicznymi na naszych szkoleniach sporo czasu poświęcamy na kwestie związane z ekologią. W naszych serwisach zawsze w pierwszej kolejności sprawdzamy, czy można naprawić szybę. Jest to ważna praktyka, ponieważ każda naprawa to oszczędność 46,2 kg emisji CO2. Mamy świadomość, że każda decyzja podjęta dziś ma ogromny wpływ na przyszłość, w której będą żyły kolejne pokolenia.

Ponieważ nie każdą szybę udaje się naprawić, podczas szkoleń Autoglass nasz Dział Techniczny odkrywa również tajniki wymiany szyby i kalibracji systemów bezpieczeństwa. Tutaj zawsze podkreślamy ważność kompleksowych działań i zgodnie z zaleceniami producenta przywracamy samochody do stanu sprzed wystąpienia szkody. Po wymianie szyby samochód wraca na drogę w ciągu 4 godzin, a użytkownik dostaje od nas listę zaleceń, które zagwarantują trwałość usługi. Najważniejsze jest bezpieczeństwo, dlatego po każdej wymianie szyby zalecamy również wymianę wycieraczek, bo nowe wycieraczki to gwarancja lepszej widoczności podczas niesprzyjających warunków atmosferycznych. W naszych serwisach proponujemy usługi nie tylko dla samochodów osobowych, ale również dla samochodów ciężarowych, autobusów, pojazdów agro a nawet pojazdów z szybami kuloodpornymi.

Z perspektywy czasu widzimy, że cykliczne szkolenia organizowane dla towarzystw ubezpieczeniowych i brokerów nie tylko zwiększyły stopień zaufania do usług naprawy, wymiany i kalibracji szyby, ale także, a może przede wszystkim, wpłynęły pozytywnie na świadomość użytkowników i ich bezpieczeństwo na drodze.

Maciej Chomacki

Przeczytaj również
Popularne