Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Trends

Tayron, czyli SUV

Nowość w salonach Volkswagena: kilka miesięcy po światowej premierze Tayron, najnowszy SUV marki, pojawił się u dealerów w całej Europie. Pierwsi klienci odbierają już swoje zamówione w przedsprzedaży pojazdy.
 

„Tayron to prawdziwie wszechstronny SUV” – podkreśla Martin Sander, członek zarządu marki Volkswagen odpowiedzialny za sprzedaż, marketing i obsługę posprzedażną. „Duża liczba napływających zamówień i wstępne informacje zwrotne od dealerów potwierdzają, że dzięki nowemu Tayronowi kolejny raz świetnie trafiliśmy w potrzeby i wymagania naszych klientów” – dodaje Sander.

Wielu partnerów detalicznych towarzyszyło niemieckiej premierze najnowszego modelu Volkswagena, którą uczczono dodatkowo specjalnym wydarzeniem – „Rodzinnymi Dniami Tayrona”. Wielu klientów skorzystało z tej okazji, aby odbyć pierwszą jazdę próbną i przekonać się o licznych zaletach nowego SUV-a, takich jak wysokiej jakości wnętrze, duża przestrzeń bagażowa i ponadprzeciętne możliwości holowania przyczepy.

Wprowadzeniu na rynek najnowszego modelu Volkswagena towarzyszy międzynarodowa kampania marketingowa 360 stopni, która po raz pierwszy koncentruje się nie na ludziach, a na psach. Na przykład w reklamie telewizyjnej czworonogi entuzjastycznie wspinają się do „swojego” Tayrona przy dźwiękach przeboju „Who Let The Dogs Out”. Dzięki dużej przestrzeni bagażowej i opcjonalnemu trzeciemu rzędowi siedzeń, pojazd jest idealny nie tylko dla rodzin, lecz także dla właścicieli psów i poszukiwaczy przygód z hobby wymagającym dużo miejsca. Niezależnie od bandy urwisów i hobby – nowy Tayron oferuje przestrzeń i komfort dla każdego.

Premiera Tayrona z psami w roli głównej jest również obecna w mediach społecznościowych marki Volkswagen: klip wideo pokazuje grupę czworonogów odwiedzających fabrykę Volkswagena w Wolfsburgu. Miejsce, w którym Tayron został nie tylko zaprojektowany i opracowany, ale także jest produkowany. Przez ludzi, dla ludzi. Ale także dla psów. Niezwykli goście zostali zabierani na wycieczkę po fabryce. Tam mogli zobaczyć, ile serca i duszy, pasji i skrupulatności pracownicy włożyli w produkcję nowego modelu.

Występujący w jednej z głównych ról Journo, pies rasy australijski kelpie, zostaje zabrany do salonu Volkswagena, gdzie otrzymuje od pracownika kluczyki do „swojego” Tayrona – i niemal natychmiast wskakuje do bagażnika SUV-a w rozmiarze XXL. „To humorystyczne potwierdzenie naszego hasła: czy to człowiek, czy zwierzę – w Volkswagenie klient zawsze jest na pierwszym miejscu” – powiedział Martin Sander, dyrektor sprzedaży marki Volkswagen.

Przeczytaj również
Popularne