Stanowisko Dyrektora Marki Peugeot w Polsce objął 45-letni Sylvain Vaudaine, dotychczasowy Dyrektor Marketingu Peugeot Citroën w Japonii. Sophie Passard pełniąca funkcję Dyrektora Marki Peugeot w Polsce od 2012 roku podjęła wyzwanie na nowym stanowisku w ramach Dyrekcji w Paryżu dla obu marek koncernu PSA.Życiorys Sylvain'a Vaudaine:Edukacja:Absolwent:EM Lyon Business SchoolESC NiceUniwersytetu w Grenoble Kariera zawodowa:PSA - PEUGEOT CITROËN2009-2014 Dyrektor Marketingu Peugeot Citroën, Japonia2005-2009 Szef strefy exportu - Citroën – Francuskie terytoria zamorskie - Dywizja Międzynarodowa2003-2005 Szef Marketingu - Citroën - Dywizja Międzynarodowa, Francja2001-2003 Szef rozwoju sieci Citroën - Dywizja Sprzedaży, FrancjaVOLKSWAGEN GROUP - Francja1999-2001 Szef strefy sprzedaży samochodów nowych - Francja Północna1997-1999 Szef strefy ds. części zamiennych i serwisu - regiony Normandia i ParyżUNITED PARCEL SERVICE (UPS)1995-1997 Key Account Manager - Roissy - Francja Rodzina:Żona, troje dzieci Zainteresowania:Narciarstwo, golf Znajomość języków:Biegła znajomość angielskiego, średnia rosyjskiego, początkująca japońskiego Peugeot