Spółka HUZAR PSP SA ogłasza nową strategię rozwoju. Zgodnie z oczekiwaniami właścicieli stacji Spółka skoncentruje się na optymalizacji i rozwoju sieci, w tym na wdrożeniu nowych standardów obsługi klientów oraz wzmocnieniu potencjału stacji. Realizacja strategii zakończyć się ma wprowadzeniem spółki na giełdę. Firma HUZAR PSP SA działająca na rynku od stycznia bieżącego roku, wchodzi na rynek z nową strategią rozwoju, której podstawowymi założeniami są między innymi poszerzenie oraz wzmocnienie wewnętrzne sieci Polskich Stacji Paliw HUZAR, jak również optymalizacja i silniejsze ujednolicenie podstawowej oferty sprzedażowej i usługowej, przy zachowaniu dużej niezależności, braku opłat i elastycznych warunków współpracy. Czynniki te są doceniane przez właścicieli stacji paliw i stanowią konkurencję dla stacji franczyzowych.HUZAR PSP SA w najbliższym okresie skoncentruje się na organizacji sieci, zaopatrzeniu i rozwoju stacji. Główny nacisk zostanie położony na rozwój sklepów oraz innych usług dostępnych na stacjach. Spółka będzie dążyła do wzmocnienia pozycji prywatnych stacji na rynku paliw oraz uspójnienia oferowanych przez sieć standardów, przy jednoczesnym zachowaniu odrębności i unikalności rozwiązań sprawdzonych na lokalnych rynkach. Sieć chce być znaczącym partnerem we wszystkich kategoriach dostaw produktów i usług oferowanych na stacjach.W najbliższym czasie Zarząd HUZAR PSP SA planuje wprowadzenie firmy na giełdę.Źródło: Agencja Pro&Com