Samochód ma cztery koła, silnik i – szczególnie firmowy – powinien zawieźć pracowników z punktu A do B. Tymczasem, o ile z kołami nie ma problemu, o tyle samochody zaczynają się od siebie znacząco różnić, a różnice te dotyczą głównie napędów.
Elektryfikacja weszła na rynek motoryzacyjny i coraz poważniej się na nim rozgościła. Owszem, obecnie 40 tysiące jeżdżących samochodów elektrycznych nie robi wielkiego wrażenia, ale kiedy spojrzymy już na dynamikę sprzedaży, wręcz przeciwnie. Ten trend doskonale zauważają w Hyundaiu. Poza ofertą samochodów elektrycznych i zelektryfikowanych importer postawił też na edukację. W salonie AUTO GT – Hyundai & Mitsubishi zorganizowano pierwszą edycję programu Hyundai Electrified Academy. Wybór miejsca nie był przypadkowy, ponieważ Auto GT jest pierwszym w Unii Europejskiej salonem w standardzie Hyundai Electrified, co oznacza, że ma osobny salon dla samochodów typu BEV i PHEV oraz wykwalifikowaną kadrę – zarówno handlową, jak i serwisową – przeszkoloną z zakresu modeli niskoemisyjnych.
Hyundai Electrified Academy to wspólne przedsięwzięcie Hyundai Motor Poland i Stowarzyszenia Kierowników Flot Samochodowych. Podczas spotkania administratorzy flot mogli pozyskać wiedzę z zakresu elektromobilności, niezbędnej infrastruktury, modeli finansowania. Dodatkowo zaprezentowano profesjonalny arkusz TCO dla samochodów typu BEV użytkowanych jako pojazdy firmowe oraz porównano go z arkuszem TCO dla samochodów typu ICE.
Patronatem medialnym wydarzenia został magazyn „Fleet” i Fleet.com.pl.
Hyundai Motor Poland AUTO GT – Hyundai & Mitsubishi Stowarzyszenie Kierowników Flot Samochodowych