Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Trends

MOYA i Fundacja Jednym Śladem razem dla bezpieczeństwa na drogach

MOYA kontynuuje współpracę z Fundacją Jednym Śladem. W ramach partnerstwa, sieć stacji paliw wesprze fundację w realizacji jej zadań statutowych, czyli działalności ratowniczej, transportu krwi oraz edukacji na temat bezpieczeństwa na drogach.

Założona w 2010 roku Fundacja Jednym Śladem to grupa motocyklistów, którzy od lat konsekwentnie działają na rzecz poprawy bezpieczeństwa na polskich drogach. Składająca się z ponad 30 doświadczonych wolontariuszy Grupa Ratownicza FJŚ prowadzi akcje ratunkowe oraz szkolenia z pierwszej pomocy. Jej członkowie posiadają uprawnienia ratowników KPP oraz ratowników medycznych. Działania Fundacji Jednym Śladem to także szeroko zakrojone kampanie promujące bezpieczne zachowania na drodze, takie jak doroczna akcja "Świeć Przykładem Nocą". Partnerstwo z siecią paliw MOYA umożliwi fundacji dalsze rozwijanie działalności statutowej.

– MOYA jest z nami nie od dziś – to partner, na którego możemy liczyć. Współpraca z firmą, która rozumie wagę naszej misji, daje nam realne możliwości rozwoju. Dzięki temu możemy szybciej docierać z pomocą, szkolić kolejne osoby i być tam, gdzie jesteśmy potrzebni – mówi Wojciech „ViVi” Szczygielski, wiceprezes Fundacji Jednym Śladem.

W swojej codziennej działalności Fundacja korzysta z MotoAmbulansów, które umożliwiają szybki dojazd do miejsc zdarzeń, również tam, gdzie dostęp karetek jest utrudniony. Specjalnie przystosowane motocykle ratownicze są wyposażone w defibrylatory i niezbędny sprzęt medyczny, co pozwala na sprawne udzielenie pierwszej pomocy. Jednym z kluczowych działań Fundacji jest projekt „Wioząc życie”, w ramach którego wolontariusze transportują krew i materiały krwiopochodne do placówek medycznych – często w sytuacjach, gdzie czas odgrywa kluczową rolę.

- Fundacja Jednym Śladem to wyjątkowy przykład połączenia zaangażowania i profesjonalizmu w służbie drugiemu człowiekowi. Współpraca z fundacją ma dla nas szczególne znaczenie, bo dotyczy tego, co najważniejsze - zdrowia, życia i bezpieczeństwa – podkreśla Monika Ziemba, Marketing i PR Manager w Anwim S.A.

Wsparcie dla działań fundacji odzwierciedla zobowiązanie Anwim S.A., właściciela sieci MOYA, do społecznej odpowiedzialności. Firma chce podkreślić swoją rolę jako podmiotu, który skupia się na dobrostanie społeczności lokalnych i dba o bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego. Obie strony liczą na to, że partnerstwo umożliwi zwiększenie świadomości społecznej w zakresie bezpieczeństwa na drodze.

Przeczytaj również
Popularne