Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
MAN 2025

Cyfrowy odbiór auta

Avis Budget Group wprowadza kolejne zmiany poprawiające bezpieczeństwo i komfort podróży w okresie pandemii. Celem „Digital Check-In” jest maksymalne ograniczenie kontaktu między obsługą wypożyczalni samochodów i wynajmującym. To kolejne rozwiązanie po „Obietnicy Bezpieczeństwa Avis” oraz „Obietnicy Bezpieczeństwa Budget”, które gwarantują wzmocnione procedury mycia i dezynfekcji aut. Na przestrzeni ostatnich tygodni Avis Budget Group rozszerza wachlarz działań, które mają zagwarantować bezpieczeństwo i komfort klientów, a także elastyczność i ofertę dopasowaną do ich potrzeb.

 

Krótsza obsługa w punkcie wynajmu

Digital Check-In to nowa usługa internetowa Avis Budget Group, dzięki której klient poświęca mniej czasu na wybór samochodu i dodatkowego wyposażenia w biurze wynajmu Avis lub Budget w całej Europie. Nowe rozwiązanie przyspiesza odbiór pojazdu, dając możliwość wcześniejszego przekazania do systemu internetowego informacji o samochodzie i wyposażeniu oraz danych wynajmującego – jeszcze zanim przybędzie on do biura wynajmu. Opcja Digital Check-In będzie dostępna dla rezerwujących samochód poprzez strony internetowe Avis i Budget. Po dokonaniu rezerwacji klient będzie mógł podać online swoje dane kontaktowe oraz informacje dotyczące prawa jazdy oraz dodać ewentualnie produkty i usługi.

 

Klient może skorzystać z Digital Check-In na trzy sposoby:

  1. Rezerwując auto na stronach internetowych Avis lub Budget (wówczas zostanie przekierowany do Digital Check-In ze strony potwierdzającej rezerwację).
  2. Klikając link w wiadomości e-mail, potwierdzającej rezerwację.
  3. Klienci, którzy dokonali już wcześniej rezerwacji, mogą również skorzystać z Digital Check-In, wybierając opcję „Zarządzaj Rezerwacją” na stronie internetowej Avis lub Budget.

 

Wprowadzenie Digital Check-In to jedno z wielu udogodnień, które mają na celu ograniczenie do minimum kontaktu między ludźmi w procesie wynajmu samochodów. Zmniejsza również ilość czasu, jaką klient spędza w biurze najmu oraz gwarantuje przyspieszenie odbioru auta – wymienia Martin Gruber, dyrektor zarządzający Avis Budget Group na Europę Centralną. – Klienci będą mogli poczuć różnicę w procesie wynajmu samochodów w całej Polsce – podkreśla.

 

Ograniczenie kontaktu podczas wynajmu – kolejny krok

Wprowadzenie Digital Check-In to kolejny krok po uruchomieniu Avis Preferred, programu lojalnościowego dla każdego, który daje pierwszeństwo obsługi, oraz aplikacji Avis, za pomocą której można w pełni kontrolować proces rezerwacji.

 

Inne rozwiązania Avis Budget Group, zapewniające pewność rezerwacji:

 

Zmiana lub anulowanie rezerwacji bez opłat

W związku z utrudnieniami w podróżowaniu, Avis zniósł opłaty za zmianę daty rezerwacji lub jej anulowanie. Zmiana obowiązuje do 15 grudnia br.

 

Zwrot środków bezpośrednio na konto klienta

Restrykcje dotyczące podróży zmieniają się z tygodnia na tydzień. Osoby planujące wyjazd muszą niekiedy zmienić swoje plany w ostatniej chwili. Avis zwraca w takiej sytuacji poniesione koszty bezpośrednio na konto w ciągu 3 do 5 dni roboczych od dnia rezygnacji.

 

avis

 

Rozszerzenie voucherów lojalnościowych w Avis Preferred

Dzięki Avis Preferred klient otrzymuje dodatkowe korzyści, m.in. voucher na kolejny wynajem, darmowy, weekendowy najem auta, a także priorytetową obsługę. Aby docenić lojalność klientów, Avis wydłużył okres obowiązywania voucherów z 12 do 15 miesięcy. Podwoił również punkty, otrzymywane przez członków programu od początku czerwca 2020 do końca roku. Avis wydłużył też obowiązywanie ich statusu w ramach programu lojalnościowego o kolejnych 12 miesięcy, bez względu na to, jak często wynajmują w tym okresie samochody.

 

Avis Inclusive

Oferta dostępna jest zarówno w przypadku wynajmu w Polsce oraz w innych krajach Europy. Avis Inclusive to oferta typu „all-inclusive”, dostępna za jednym kliknięciem. Zawiera szereg rozwiązań ubezpieczeniowych w znacznie niższej cenie. Ochrona na wypadek kolizji, ochrona przed kradzieżą oraz ubezpieczenie szyb kosztuje zaledwie 25%, a rozszerzony pakiet assistance w ramach Avis Inclusive jest oferowany gratis. Dzięki temu wynajmujący ma gwarancję, że w przypadku jakichkolwiek niespodziewanych wydarzeń, nie ponosi żadnych, dodatkowych kosztów.

Przeczytaj również
Popularne