Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
FED 2025

Mamy satysfakcję!

Jak co roku LeasePlan Polska zbadał satysfakcję swoich klientów i użytkowników. Badane obszary to m.in. codzienny kontakt, konkurencyjność cenowa, raportowanie, proces zarządzania reklamacjami, obsługa serwisowa oraz kompetencje i zaangażowanie pracowników LeasePlan w codziennym procesie zarządzania flotą. Firma zebrała aż 94% pozytywnych opinii nt. świadczonych przez nią usług.

W Badaniu Satysfakcji Klienta, realizowanym przez TNS OBOP, poproszono klientów i użytkowników floty o ocenę współpracy z LeasePlan Polska w 2014 roku. W ankiecie telefonicznej i badaniu online udział wzięło 200 klientów i 598 użytkowników. Aż 94% klientów i użytkowników LeasePlan oceniło współpracę z firmą jako dobrą, bardzo dobrą i doskonałą.

Ciągły wzrost satysfakcji klientów i użytkowników, jaki odnotowujemy w badaniach nieprzerwanie od wielu lat roku, pokazuje dobitnie, że warto się starać. Dzięki badaniom znamy dokładnie oczekiwania naszych klientów i użytkowników. Możemy szybko reagować dostosowując ofertę do ich oczekiwań a nawet je przekraczać. Najlepszą metodą weryfikacji zadowolenia klientów jest ich lojalność mierzona rozwojem biznesu i wzajemnych relacji. W roku 2014 nasza flota urosła o 1585 aut, co stanowi 17% wzrostu całego związku PZWLP. Możemy więc śmiało powiedzieć, że połączyliśmy ogień z wodą. Dynamiczny wzrost łączymy z ciągłą poprawą jakość świadczonych usług - mówi Artur Sulewski, dyrektor handlowy, LeasePlan Fleet Management Polska.

LeasePlan w Badaniu Satysfakcji Klienta uczestniczy co roku. Według ostatnich wyników PZWLP LeasePlan pozostaje liderem rynku wynajmu długoterminowego i na koniec 2014 roku zarządzał największą na polskim rynku flotą 23 764 aut, z czego prawie 90% stanowiły samochody w leasingu operacyjnym z pełną obsługą serwisową.

Przeczytaj również
Popularne