Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
FED 2025

Z Peugeota do Xpenga. Nowy dyrektor marki już jest

Do polskiego zespołu XPENG, chińskiego producenta innowacyjnych samochodów elektrycznych, dołączył Janusz Ellert, obejmując stanowisko Brand Directora.

To kolejny krok w kierunku umacniania pozycji marki na europejskim rynku i dynamicznego rozwoju w Polsce – jednym z kluczowych krajów dla strategii XPENG w regionie. Więcej o nowościach chińskiego producenta pisaliśmy TUTAJ.

W nowej roli Janusz Ellert będzie odpowiadał za budowanie świadomości marki XPENG, realizację strategii sprzedażowo-marketingowej, rozwój sieci dealerskiej oraz wdrażanie działań komunikacyjnych w Polsce. Jego doświadczenie obejmuje zarządzanie markami w ramach grup Stellantis, FCA oraz General Motors.

Do XPENG dołącza bezpośrednio po blisko dwuletniej pracy jako Brand Director Peugeot, gdzie odpowiadał za wyniki sprzedażowe, strategię produktową i wizerunek marki w Polsce. Wcześniej był dyrektorem marki Jeep.

Cieszę się, że mogę dołączyć do zespołu XPENG w tak kluczowym momencie. Marka łączy
najnowocześniejsze technologie, odważny design i śmiałą wizję przyszłości mobilności.
Polska – z rosnącym zainteresowaniem elektromobilnością i zaangażowaniem
konsumentów w nowe rozwiązania – to idealne miejsce do rozwoju tej ambitnej marki –
mówi Janusz Ellert, Brand Director XPENG w Polsce.

Ellert jest absolwentem Uniwersytetu Koźmińskiego i Uniwersytetu Warszawskiego.
Ukończył również Executive MBA na Politechnice Warszawskiej. Prywatnie pasjonat
motoryzacji, rajdów samochodowych i windsurfingu.

Przeczytaj również
Popularne