Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Trends

Szczęsny i Marina w kampanii Omody i Jaecoo

Wojciech Szczęsny i jego partnerka Marina zostali ambasadorami marek Omoda i Jaecoo w Polsce. W ramach współpracy piłkarz i piosenkarka wystąpią razem w dwóch kampaniach obu chińskich marek. Dzisiaj poznaliśmy szczegóły współpracy.

Jak pisaliśmy kilka dni temu (szczegóły TUTAJ) były reprezentacji Polski, teraz główny obrońca Barcelony jest znany także ze swojej miłości do szybkich I drogich samochodów. Przez jego garaż przewinęły się m.in. Rolls-Royce Culinan, Mercedes G63 AMG, Porsche 911 i Audi R8 Spider. I choć służbowo Szczęsny musi jeździć Cuprą, bo to jest marka z którą umowę podpisała Barcelona, został właśnie ambasadorem chińskiej marki Jaecoo w Polsce.

Motywem przewodnim kampanii jest podróż wspomagana inteligentną technologią, ukazana jako chwila czasu dla siebie i oddechu od intensywnej codzienności. Motywem muzycznym kampanii został utwór Mariny, partnerki Szczęsnego i piosenkarki - Spokój z albumu „Warstwy”.

W duecie

Kampania „Odkryj świat Omoda i Jaecoo Dla Ciebie. Dla nas. Razem” ma na celu zbudowanie świadomości marki w Polsce, wspierając promocję modelu Omoda 5 oraz towarzysząc wprowadzeniu na polski rynek nowego modelu Jaecoo 7 Super Hybrid.

Jak czytamy w komunikacie MaRina Łuczenko-Szczęsna to znana piosenkarka i ikona mody. Jej odważny, unikalny styl, dorobek artystyczny oraz publiczny wizerunek doskonale współgra z charakterem modeli Omoda, nowoczesnych, stylowych, modnych i wyznaczających trendy.
Wojciech Szczęsny to międzynarodowej sławy wybitny piłkarz, którego sportowa kariera świadczy o sile, niezłomności charakteru, konsekwencji i niezawodności. Jego charakter idealnie pasuje do modeli Jaecoo, solidnych, godnych zaufania, stworzonych do podejmowania wyzwań.

Jesteśmy zaszczyceni, że MaRina i Wojciech Szczęsny wezmą udział w polskiej kampanii reklamowej marki Omoda & Jaecoo. MaRina i Wojciech Szczęsny są znani z wielkich sukcesów odpowiednio w swoich dziedzinach, ale także z zamiłowania do dobrych samochodów, a na co dzień poruszają się modelami różnych marek i segmentów. Cieszymy się, że po przetestowaniu samochodów Omoda 5 i Jaecoo 7 Super Hybrid ich wrażenia były tak pozytywne, że zdecydowali się wziąć udział we wspólnej kampanii marketingowej.

Angażując MaRinę i Wojciecha Szczęsnych, naszym zamiarem było stworzenie wyjątkowej kampanii łączącej świat motoryzacji, muzyki i niezwykłej codzienności naszych bohaterów. Chcielibyśmy, aby dzięki przygotowanej komunikacji jak najwięcej Klientów w Polsce dowiedziało się o marce Omoda & Jaecoo  przetestowało nasze modele i również przekonało się o ich komforcie, zastosowanych nowoczesnych technologiach i jakości wykonania. – powiedziała Paulina Tycner, Brand Manager Omoda & Jaecoo Polska.

Mbasador brzmi dumnie

To pierwsza kampania chińskiej marki w naszym kraju wykorzystująca znane osoby z polskiego świata sportu i show-biznesu, ale nie pierwsza w branży. Inni importerzy także korzystają z wizerunku celebrytów, chociaż nie jest to bardzo częste. Ambasadorem samochodów Mitsubishi od dłuższego czasu jest aktor Bartłomiej Topa. Ostatnio dołączył do niego Maciej Kawecki, który promuje model Colt.

Aktorzy Anna Dereszowska i Maciej Zakościelny brali udział w internetowej kampanii marki Renault, a ambasadorką Porsche jest tenisistka Iga świątek.

Przeczytaj również
Popularne