Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Trends

SIEĆ DBAJĄCA O KLIENTA

W bezprecedensowej sytuacji, związanej z pandemią COVID-19, sieć autoryzowanych Partnerów Renault i Dacia w Polsce kontynuuje pracę, monitorując na bieżąco zdrowie swoich pracowników oraz przestrzegając norm bezpieczeństwa zalecanych przez Ministerstwo Zdrowia.

Z myślą o bezpieczeństwie klientów sieć Renault dokłada wszelkich starań o zachowanie najwyższych norm czystości i higieny salonów oraz stref przeznaczonych do obsługi klientów. Wizyty w serwisie organizowane są co 20 minut, aby uniknąć kolejek i ograniczyć liczbę osób oczekujących do maksymalnie dwóch. W samochodach Klientów dezynfekowana jest  kierownica, dźwignia zmiany biegów, klamki drzwi i wszystkie kluczowe elementy narażone na dotyk, a wnętrze samochodu zabezpieczane jest folią. Oferowana jest również dezynfekcja wnętrza kabiny auta różnymi metodami czyszczenia (ozonowanie, urządzenie do czyszczenia klimatyzacji Aircomatic, ultradźwięki). Bez wychodzenia z domu na stronach www można poznać ofertę usług serwisowych i umówić się na wizytę w warsztacie. Podanie odpowiednich danych pozwala na skrócenie procesu i ograniczenie bezpośredniego kontaktu w serwisie.

Wprowadzenie przez Renault możliwości skorzystania z czatu wideo na żywo pozwala wszystkim osobom korzystającym z Internetu skontaktować się z wybranym salonem Renault lub Dacii
i uzyskać informacje lub ofertę bezpośrednio od doradcy handlowego, bez potrzeby wychodzenia z domu. Usługa została wprowadzona dzięki nowej platformie udostępnionej przez Renault dla całej sieci dealerskiej. Zastosowane rozwiązanie bezpośrednio, w sposób natychmiastowy łączy odwiedzających strony internetowe Renault i Dacii z doradcami handlowymi z sieci dealerskiej Renault i Dacii, bez konieczności instalowania żadnego dodatkowego oprogramowania.

Użytkownicy wideo czatu mogą uczestniczyć w wirtualnym spacerze po wybranym salonie i obejrzeć interesujący ich samochód. Każdy zainteresowany po wejściu na strony renault.pl lub dacia.pl i kliknięciu na czat wideo może skontaktować się z wybranym przez niego salonem. Połączy się wtedy z doradcą, który przekaże mu interesujące go informacje. Dostępna jest też możliwość skonfigurowania wybranego samochodu, przygotowania wyceny danego auta czy skorzystania z porady w kwestii doboru odpowiedniego finansowania. Doradca pomoże także z dopełnieniem formalności, a przy decyzji zakupu auta przedstawi możliwość dostarczenia samochodu pod wskazany adres (usluga door-to-door).

 

Renault

Przeczytaj również
Popularne